AIKUISTEN TUNNIT

SYKSYN 2018 päivitetyt kuvaukset ja hinnaston löydät pdf-versiona täältä.

 

Aikuisten Futiskoulu ja lihaskunto, 90min

Jalkapallon alkeita ja monipuolista liikuntaa. Huippuhauska tapa tutustua palloilun maailmaan ja vahvistaa
kestävyyttä, lihaskuntoa ja liikkuvuutta. Kurssi sopii aloittelijoille ja vähän pelanneille.

 

BootCamp 60min

Kaipaatko uusia liikkeitä ja tehokkaita treenejä, joissa opit haastamaan kehoasi uudella tavalla? Lihaskuntoa
monipuolisesti vahvistava tunti sopii aktiivisille liikkujille ja haasteita kaipaaville, joilla on jo vähän aikaisempaa
treenitaustaa.

 

Core + Kehonpainotreeni

Core + Kehonpainotreeni tunnilla vahvistetaan monipuolisesti keskivartaloa, liikkuvuutta ja huolletaan kehoa
venyttelyn muodossa. Koko keho kiittää tästä tehokkaasta setistä.

 

Hathajooga

Hengityksen ja liikkeen synkroniaa. Hyvää oloa, liikkuvuutta, kehotietoisuutta vahvistava tunti sopii kaikille.

 

Just Dance & Relax Aikuiset, 90min

Irrottelua, hauskanpitoa ja rentoutumista. Tunnilla käydään läpi tanssin alkeita ja harjoitellaan helppoja
koreografioita. Tuntien lopuksi venytellään ja rentoudutaan. Tunti sopii kaikille.

 

KehonpainoTreeni 60min

Tunnilla vahvistetaan koko kroppaa oman kehon painoa hyödyntäen. Liikkeet skaalataan helposta haastavaan ja
treeniä voi tehdä itselleen sopivaan tahtiin. Tunnilta saa paljon vinkkejä treeniin, jota helppo tehdä missä vain. Sopii
kaikille kehonpainotreenistä kiinnostuneille.

 

Kroppa kuntoon 90min

Tuntuuko ettei arjesta meinaa löytyä aikaa liikunnalle ja haluaisit treenata enemmän? Kurssilla vahvistetaan
lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kestävyyttä. Monipuolista menoa ja tehokkaita treenejä. Kaikki liikkeet skaalataan
helposta haastavaan. Sopii kaikille.

 

Kuntonyrkkeily

Tällä tunnilla pääset tutustumaan kuntonyrkkeilyn maailmaan. Vauhdikkaan ja iloisen tunnin aikana vahvistetaan
myös monipuolisesti lihaskuntoa, ketteryyttä ja kestävyyttä. Kurssi sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille eikä vaadi
aiempaa taustaa.

 

Just Play & Have Fun

BOOOM – Rakastatko joukkueessa toimimista ja ryhmän tsemppiä? Tykkäätkö pelata erilaisia pelejä? Tällä tunnilla
vahvistuu niin lihaskunto kuin kestävyyskin. Kurssin aikana pelataan pienpelejä, suoritetaan erilaisia haasteita
ryhmissä ja pareittain. Toimintaympäristö on luotu niin, ettei vaadi aiempaa osaamista vaan sopii kaikille, jotka
tietävät motivoituvansa erilaisista peleistä, tehtävistä ja niiden suorittamisesta. Super hauska ja tehokas treeni!

 

Muutosvalmennus

Kaipaatko muutosta arkeesi, monipuolista liikuntaa, yksilöllistä ohjausta ja uusia ideoita? Muutosvalmennuksen idea
on auttaa täsmentämään tavoitteesi ja löytää sinun arkeesi sopivia keinoja mennä tavoitettasi kohti. Se voi liittyä
esimerkiksi liikuntaan, uneen, yleisen aktiivisuuden lisääminen, painonhallintaan tai hyvän olon ja energian
lisäämiseen arjessa. Suositut ryhmät ovat saaneet hyvää palautetta rennosta ja iloisesta ilmapiiristä.
Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin näkökulmaa tarkastellaan osana monipuolisia treenejä. Valmennus sopii terveys- ja
kuntoliikkujille sekä niille ketkä haluavat ylläpitää aktiivista arkea ja voida hyvin.

PERHEIDEN JA LASTEN TUNNIT

Just Dance Kids 5-6v. 45min

Tunnilla vahvistetaan perusmotorisia taitoja sekä tutustutaan tanssin maailmaan ja musiikkiliikuntaan. Liikunnan iloa
ja hauskaa yhdessä oloa.

 

Just Dance Family

Vanhemman ja lapsen yhteinen tanssitunti. Tunnilla vahvistetaan monipuolisesti perusmotorisia taitoja,
tutustutaan tanssin maailmaan ja harjoitellaan helppoja koreografioita. Liikunnan iloa ja hauskaa yhdessä oloa.
Sopii kaikille eikä vaadi aiempaa tanssitausta

 

PerheTreeni 4-6v. ja 5-9v. Lajikokeilut, 55min

Tutustumme eri lajeihin (mm. jalkapallo, sähly, koripallo, tennis) ja vahvistamme perusmotorisia taitoja yhdessä
oman aikuisen kanssa. Oppimisympäristö on luotu niin, että jokainen voi toimia omalla tasollaan ja saada paljon
onnistumisen kokemuksia sekä haasteita. Tunnilla aikuinen pääsee tekemään voimaharjoittelua mm. oman kehon
painoa hyödyntäen. Liikunnan iloa ja hauskaa yhdessä oloa.

 

PerheTreeni Sirkus 3-5v.

Kuperkeikkoja, kehotemppuja ja akrobatian alkeita. Pienessä ryhmässä harjoitellaan sirkustemppujen alkeita
turvallisesti omaan tahtiin. Kurssin aikana vahvistetaan monipuolisesti perusmotorisiataitoja hauskojen
liikuntaleikkien kautta yhdessä oman aikuisen kanssa. Tunnilla myös aikuiselle lihaskuntoa vahvistavia harjoitteita.
Liikunnan iloa ja yhdessä jaettuja onnistumisen kokemuksia.

 

PerheTreeni 1-8v.

Vauhdikkaiden liikuntaleikkien kautta opetellaan monipuoliseesti kehonhallintaa, tasapainotaitoja, erilaisia liikkumisja
välineenkäsittelytaitoja. Aikuiselle voimaharjoittelua mm. oman kehon painoa hyödyntäen. Liikunnan iloa ja
hauskaa yhdessä oloa.

 

Äiti – Taapero Treeni

Löytyykö kotoa meneväinen taapero ja äiti, joka kaipaa tehokkaita treenejä ja yksilöllistä ohjausta? Tällä kurssilla
keskitytään äidin treeniin lapsen ehdoilla. Lihaskuntoa ja voimaa vahvistava tunti, jossa tehdään myös yhteisiä
harjoitteita taaperon painoa hyödyntäen.

 

Äiti – vauva jumppa

Tällä tunnilla keskitytään lempeästi harjoittelun aloittamiseen synnytyksen jälkeen. Haemme hyvää ryhtiä, kuntoa ja
vahvistamme koko kehoa sekä syvien lihasten tukea. Pienten ryhmien ansiosta haasteita ja liikkeitä skaalataan
tarpeiden sekä toiveiden mukaan.

 

Äiti – vauva Jooga

Lempeää hathajoogaa yhdessä vauvan kanssa. Liikkeen ja hengityksen synkroniaa. Lempeä tunti avaa kehoa ja rentouttaa kokonaisvaltaisesti. Pienten ryhmien ansiosta haasteita ja liikkeitä skaalataan tarpeiden sekä toiveiden mukaan.

 

Äiti – vauva Pilates

Äiti-vauva -pilateksessa keskitytään äidin palautumiseen raskausajasta ja synnytyksestä. Harjoittelulla voidaan tehostaa kehon palautumista, vähentään virtsankarkailua sekä vahvistaa kehonhallintaa ja parantaa liikkuvuutta kipu- ja rasitustilojen ehkäisemiseksi.

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tavoitteena on kehittää ryhtiä, vahvistaa keskivartaloa sekä opetella optimaalisia liikeratoja ja syvää hengitystä. Keskivartalon syviä lihaksia aktivoimalla pyritään sitomaan kehon eri osat hyvään toiminnalliseen yhteyteen. Pilatesharjoittelua ohjaavat kuusi periaatteetta: tarkkuus, keskittyminen, keskittäminen, kontrolli, liikkeen virtaus ja hallittu hengittäminen. Harjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä kehotietoisuutta.

 

Raskausajan Pilates

Raskausajan pilates auttaa kehoa sopeutumaan raskauden ajan muutoksiin, valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pilatesharjoitteita sovelletaan raskausaikaan sopiviksi ja harjoittelussa painotetaan lantionpohjan ja keskivartalon voimaa mutta myös joustavuutta.Raskausajan pilates auttaa kehoa sopeutumaan raskauden ajan muutoksiin, valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pilatesharjoitteita sovelletaan raskausaikaan sopiviksi ja harjoittelussa painotetaan lantionpohjan ja keskivartalon voimaa mutta myös joustavuutta.

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tavoitteena on kehittää ryhtiä, vahvistaa keskivartaloa sekä opetella optimaalisia liikeratoja ja syvää hengitystä. Keskivartalon syviä lihaksia aktivoimalla pyritään sitomaan kehon eri osat hyvään toiminnalliseen yhteyteen. Pilatesharjoittelua ohjaavat kuusi periaatteetta: tarkkuus, keskittyminen, keskittäminen, kontrolli, liikkeen virtaus ja hallittu hengittäminen. Harjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä kehotietoisuutta.

X